logo

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik het beste mijn taart bestellen?

    Om een offerte voor uw taart aan te vragen kunt u het offerte/bestel formulier invullen. Wij zullen bij het ontvangen van uw aanvraag onze beschikbaarheid checken en een offerte op maat toesturen. Nadat u akkoord gaat met de offerte zullen wij de bestelling definitief in onze agenda plaatsen.

  • Kan ik ook bellen om mijn taart te bestellen?

    Bellen wordt niet aangeraden aangezien wij gedurende de dag bezig zijn met bakken en decoreren, waardoor telefonisch contact lastig is. Mochten wij de telefoon niet opnemen maar heeft u graag telefonisch contact over uw taart bestelling, stuur dan een mailtje met uw verzoek of laat een voicemail bericht achter zodat wij u op een later moment kunnen terug bellen.

  • Kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

    Wij beschikken niet over een eigen bezorgdienst, maar in overleg kunnen wij natuurlijk altijd kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Wij rekenen een standaard tarief van €15,- excl. btw binnen een straal van 15 km van onze vestiging. Mocht u verder weg wonen dan wordt er een prijs op maat berekend.

  • Waar zijn jullie gevestigd?

    Onze vestiging bevindt zich op de Goeverneurkade 74 te Voorburg. Dit is echter alleen een afhaaladres, wij hebben niet de mogelijkheid hier klanten te ontvangen.

  • Kan ik langskomen om te proeven?

    Wij maken al onze producten op bestelling. Dit betekent dat wij geen kant en klare producten hebben staan om te proeven. Er is altijd de mogelijkheid om een proeverij te bestellen. Deze kun je afhalen en thuis nuttigen.

  • Kan ik langskomen om mijn taart te bespreken?

    Wij hebben momenteel geen ruimte om klanten te ontvangen, daarom gaan al onze taartbestellingen via de mail. Overdag zijn wij vaak aan het bakken, maar mocht u uw bestelling graag telefonisch bespreken dan kunt u dit altijd aangeven. Neem hiervoor eerst contact met ons op via de mail.

  • Ik wil graag een bruidstaart bespreking aanvragen kan dat?

    Op aanvraag kunnen wij een datum afspreken om uw droom taart te bespreken. Het is verstandig om u te orienteren vooraf aan het gesprek zodat wij een uitgangspunt hebben voor het design van de taart.

  • Kan ik mijn bruidstaart bespreking combineren met een proeverij?

    Ja dat kan! Geef dit altijd aan bij het maken van uw afspraak. U krijgt van ons een lijst met heerlijke smaken waaruit u een keuze kunt maken. Tijdens de bespreking kunt u de gewenste smaken direct proeven.

  • Welke kosten zitten er verbonden aan een bruidstaart bespreking en proeverij?

    Een bruidstaart bespreking zonder proeverij kost 10,- Deze kosten worden van de factuur van de taart afgetrokken mocht de bestelling ook daadwerkelijk worden geplaatst.
    Een bruidstaart bespreking inclusief proeverij kost 30,- waarvan 10,- weer kan worden afgetrokken van de factuur mocht de bestelling ook daadwerkijk worden geplaatst.

  • Wanneer moet ik mijn bestelling aan jullie doorgeven?

    Wij raden aan om de bestelling zo snel mogelijk te plaatsen om teleurstelling te voorkomen. Soms hebben wij voor de komende week nog plaats, maar meestal zijn wij al 4 weken vol geboekt. Dit ligt er maar net aan hoe druk het is, en wanneer andere klanten hun bestellingen plaatsen. Vooral de weekeinden zijn populair en zijn vaak het eerste vol. Hou ook rekening met drukte tijdens de zomermaanden in verband met het bruidsseizoen! Bruidstaarten zijn vaak grote taarten waardoor wij minder ruimte hebben voor andere bestellingen.

  • Waar/wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

    De bestelling staat klaar op de afgesproken tijd op de afgesproken locatie. Dit kan zijn bij onze vestiging, of bij onze partner Cake, Bake & Love in Voorburg. Bij beide locaties kan er 2 uur gratis geparkeerd worden voor de deur met een blauwe schijf op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Buiten deze tijden en in het weekend kunt u onbeperkt parkeren. De tijd van het afhalen word altijd van te voren besproken.

  • Zijn jullie goed bereikbaar met het openbaar vervoer?

    Op 600 meter loopafstand stopt tram 2 (halte Mgr. van Steelaan) en op 200 meter loopafstand stoppen bus 45 en 46 (Van Halewijnlaan). Tevens is het een klein kwartiertje lopen vanaf Station Voorburg en station Laan van NOI. Cake, Bake & Love kunt u bereiken met tram 2 en bus 23 (beide halte Mgr. van Steelaan)

  • Ik wil een taart die aansluit op mijn dieet/allergie. Is dit mogelijk?

    In sommige gevallen is het mogelijk een speciale taart te maken. Maar meestal raden wij aan om voor de persoon die allergisch is een aparte cupcake te bestellen. Houd er wel rekening mee dat wij met allerlei ingrediënten werken en het product altijd sporen kan bevatten van onder andere gluten, ei, melk, cacao, noten, pinda’s of andere allergenen. Hoewel alle voorzorgsmaatregelen zullen worden getroffen in het geval van bekende allergieën, blijft het de verantwoordelijkheid van de klant om de gasten te informeren. CakeClass is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor mogelijke allergische reacties.

  • Waarom moet mijn betaling vooraf voldaan zijn?

    Helaas moeten de goeden hier onder de kwaden lijden. Wij hebben bij collega-baksters meegemaakt dat een bestelling helaas niet opgehaald werd. Ook hebben wij meegemaakt dat een klant de rekening niet betaalde. Dit kost ons veel tijd om achteraan te gaan. Mocht de betaling niet op de afgesproken datum binnen zijn, dan zullen wij dit kenbaar maken. Wij zullen in het uiterste geval de taart niet leveren op de aangevraagde datum. Let op: wanneer je akkoord gaat met de offerte, verplicht je je tot aankoop.

  • Ik moet helaas mijn bestelling annuleren. Wat moet ik doen?

    Neem in ieder geval zo spoedig mogelijk contact met ons op via email. Houdt er rekening mee dat u bij annulering langer dan 2 weken van tevoren het volledige bedrag terug krijgt, bij annulering binnen 2 weken 50%. Vanaf 1 week voor de afgesproken datum vervalt het recht op restitutie volledig. Dit omdat wij waarschijnlijk al begonnen zijn met de voorbereidingen voor uw taart. Ook houden wij plek voor uw taart vrij in onze agenda en hebben we waarschijnlijk andere mensen af moeten wijzen.

  • Hoe moet ik mijn bestelling vervoeren?

    Wij raden aan om dit bij voorkeur met de auto te doen. Ook een stapeltaart kunt u prima met de auto vervoeren. Bij voorkeur wordt deze op schoot gehouden door de bijrijder. Heeft u geen bijrijder? Dan raden wij aan de taart te plaatsen op de grond bij de (naar achteren geschoven) bijrijdersstoel. Mocht dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk zijn, zorg er dan in ieder geval voor dat de bestelling plat kan staan. (Stoelen en banken in auto’s zijn niet recht! Hier moet u dus iets onder leggen zodat de doos recht kan staan!) Voorzichtig rijden met een taart spreekt voor zich. Let op de snelheid, denk om bochten/hobbels en rem niet te hard. Zet de airco aan in de zomer en laat de bestelling niet in de auto in de zon staan.
    Wij raden het ten strengste AF om uw bestelling op te halen met de fiets/scooter/brommer. Wij hebben in het verleden meerdere malen meegemaakt dat dit mis ging.

  • Moet ik mijn taart in de koelkast plaatsen?

    Fondant en marsepein willen nog wel eens gaan zweten in de koelkast waardoor ze minder mooi worden. Bewaar de taart het liefst buiten de koelkast op een koele en vooral droge plek. Let wel op dat bepaalde vullingen wel in de koelkast moeten staan. Wij noteren dit altijd bij de taart of geven dit mondeling door. Bij twijfel kunt u altijd conact openemen.
    Fondant taarten met botercrème, jam en of banketbakkers room hoeven niet in de koelkast. Vullingen met slagroom of verse vruchten moeten wel in de koelkast staan.
    Taarten met een printplaat mogen niet in de koelkast, deze taarten zullen ook geen bederfelijke vulling kunnen krijgen.